יום רביעי, 4 בינואר 2023

מארזי שוקולד לעובדים

יש הרבה בלבול כשזה מגיע למה שנחשב כשוקולד "טבעי". יש אנשים שחושבים שכל שוקולד שאינו מכיל תוספים או מרכיבים מלאכותיים הוא טבעי. זה לא המקרה. על מנת ששוקולד ייחשב טבעי, עליו להגיע מפולי קקאו שגודלו ועובדו בסביבה אורגנית.

היתרונות של אכילת קקאו טבעי הם רבים וכוללים:

-        סיכון מופחת למחלות לב

-        סיכון מופחת לשבץ מוחי

-        שיפור במצב הרוח

-        תפקוד קוגניטיבי משופר

-        סיכון נמוך יותר לסוכרת

קצת רקע על הדבר המתוק הזה

חוקרים טוענים ששוקולד העשוי מחומרים טבעיים בריא יותר מאלה העשוי מקקאו מעובד. הם אומרים שפולי הקקאו הטבעיים מעובדים פחות ושומרים יותר על תכונות נוגדות החמצון שלהם. המשמעות היא שיש לו ערך תזונתי טוב יותר, כך שהוא יכול לעזור להפחית את הכולסטרול ולשפר את זרימת הדם. זה גם עוזר להקל על הלחץ ולהגביר את מצב הרוח בגלל נוכחותם של כימיקלים מעודדי מצב רוח כמו סרוטונין. פולי קקאו טבעיים מכילים יותר מהכימיקלים הללו מאשר מעובדים, אשר עשויים בדרך כלל עם מרכיבים אחרים כמו חלב או סוכר.

שוקולד הוא מעדן שנהנו ממנו כבר למעלה מ-2,000 שנה. אם לא ידעת את זה, אז נחדש לך שמשקה השוקולד הראשון נעשה על ידי בני המאיה והאצטקים הקדומים, שערבבו פולי קקאו עם מים או נוזלים אחרים. כיום, שוקולד זמין בצורות וטעמים רבים.

היתרונות של שוקולד העשוי מחומרים טבעיים הם רבים. הברור ביותר הוא שהוא מכיל נוגדי חמצון המסייעים במניעת מחלות כמו סרטן ומחלות לב .


 

עבור אלה אשר אלרגיים לסוכר החלב לקטוז, סוג זה של שוקולד עשוי להיות בחירה טובה מכיוון שהוא אינו מכיל חלב או לקטוז.

לכן, אם אתה בעל עסק או חברה ואתה רוצה לרכוש מארזי שוקולד לעובדים שלך, אל תתפשר על שוקולד תעשייתי. תפנק אותם ברמה הגבוהה ביותר שיש.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מכירת כלי כסף

בעולם שבו ייצור המוני מאפיל לעתים קרובות על אומנות, מכירת כלי כסף עומדת כאמנות נצחית שכוללת בתוכו שימוש ויופי כאחד . לכלי כסף, עם הערך ...