יום שני, 26 בדצמבר 2022

דיאטה קטוגנית

אם אתה מחפש תזונה טובה וטעימה שיכולה לעזור לך להגיע לבריאות טובה ולירידה במשקל דיאטה קטוגנית היא האחת בשבילך. המזונות שאותם מותר לאכול הם בדרך כלל מזונות עתירי שומן אבל טעימים מאוד, הם מגיעים בעיקר מהחי כך שאם אתה צמחוני או טבעוני דיאטה זו היא לא עבורך.

 

דיאטת קטו לעומת דיאטת דלת פחמימות

דיאטה קטוגנית היא דיאטה עתירת שומן, חלבון בינוני ודלת פחמימות. לתזונה קטוגנית יש יתרונות בריאותיים ופוטנציאל רב, אך עשויים להיות לה גם סיכונים מסוימים.

דיאטות דלות פחמימות שונות מדיאטות קטו מכיוון שהן בדרך כלל דלות בשומן וגבוהות יותר בחלבון ובסיבים. דיאטות דלות פחמימות כוללות לרוב יותר ירקות, פירות, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים וזרעים מאשר דיאטת קטו טיפוסית.

הוויכוח בין דיאטה דלת פחמימות לעומת דיאטה קטוגנית נמשך כבר די הרבה זמן אבל נראה שהוא הולך ומתלהט עכשיו עם הפופולריות הגואה של דיאטת קטו.

 


5  דברים חשובים שאתה צריך לדעת על התזונה הקטוגנית

הדיאטה הקטוגנית כאמור הוכחה כבעלת יתרונות בריאותיים רבים, כולל ירידה במשקל והפחתת הסיכון למחלות לב וסוכרת מסוג 2. עם זאת, יכול להיות קשה לעקוב אחר דיאטה זו בגלל ההגבלות שלה על צריכת מזון. להלן חמישה דברים חשובים שכדאי לדעת על התזונה הקטוגנית:

1.     דיאטות קטוגניות נחשבות בטוחות ויעילות לירידה במשקל

2.     תזונה זו יכולה לעזור עם סוכרת סוג 2, מחלות לב וסרטן

3.     התזונה אינה דלה בחומרים מזינים

4.     דיאטה זו יכולה להוביל למחסור במיקרו-נוטריאנטים אם לא משלימים בצורה נכונה

5.     יש אנשים שחווים תופעות לוואי מהתזונה כמו עייפות, עצירות וריח רע מהפה

 

כיצד להיצמד לדיאטת קטו ולשמור על התוצאות שלך

הקפדה על דיאטת קטו יכולה להיות מאתגרת. אבל בעזרת המעקב אחר דיאטת קטו תוכל לוודא שאתה מקפיד על התזונה שלך ולא סוטה ימינה או שמאלה. הסיבה לכך היא שהמעקב אחר דיאטת קטו יעזור לך לעקוב אחר פקודות המאקרו והקלוריות היומיות שלך, שיראו לך גם כמה חלבון, שומן ופחמימות אתה צריך לאכול.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מכירת כלי כסף

בעולם שבו ייצור המוני מאפיל לעתים קרובות על אומנות, מכירת כלי כסף עומדת כאמנות נצחית שכוללת בתוכו שימוש ויופי כאחד . לכלי כסף, עם הערך ...