יום ראשון, 25 בדצמבר 2022

מיקסר תעשייתי

 

מיקסר תעשייתי הוא מכשיר המסייע בהכנת הבצק בכמויות גדולות יחסית. המיקסר התעשייתי לאפייה קיים מאז תחילת המאה ה-19 והתפתח עם הזמן להיות יעיל יותר בשימוש בו. הוא נמצא בשימוש נרחב במאפיות ובמטבחים ברחבי העולם. כיום יש גם לא מעט בלוגרי אפייה שרכשו להם הביתה מיקסר תעשייתי, עקב העיסוק הנרחב והיום יומי בהכנת בלילות ובצקים שונים.

 

מהו מיקסר תעשייתי וכיצד הוא פועל?

מיקסר תעשייתי הוא מכונה המערבבת מרכיבים, כמו קמח וסוכר, ליצירת בצק או בלילה. מיקסר תעשייתי עשוי בדרך כלל מפלדה או מתכת ויש לו קערה מנירוסטה. יש לו גם להבים שמסתובבים במהירות גבוהה כדי לערבב את החומרים יחד. להבי הערבוב מופעלים בדרך כלל על ידי מנוע חשמלי או מנוע גז. היצרן של מיקסר תעשייתי מספק בחירה בהתאם לסוג העבודה שיש לבצע במטבח, יכולת לפעולה רציפה, כוח סוס, גודל קערה וחומר.

 

איזה סוג של מיקסר תעשייתי לקנות בהתבסס על העסק שלך?

ישנם סוגים רבים ושונים של מיקסרים תעשייתיים לבחירה. הם כוללים מיקסרים בעלי ראש יחיד, כפול ראש ותלת ראשים. את המיקסר שלך אתה צריך לבחור בהתאם לצרכים שלך ולמחיר.

מיקסר ראש יחיד: סוג מיקסר זה הוא הסוג הנפוץ ביותר. הוא כולל ראש ערבוב יחיד המונח בדרך כלל על גבי הקערה. המשמעות היא שהוא אינו דורש הרבה מקום על מנת לעבוד כראוי וניתן להשתמש בו עבור קבוצות קטנות יותר.

מיקסר תאומים: למיקסר תאומים יש שני ראשי מיקסר המחוברים לקערה בזווית. העיצוב מאפשר למיקסר מסוג זה לבצע יותר עבודה מהמערבל הבודד בפרק זמן קצר יותר, אך הוא גם דורש יותר מקום על מנת לעבוד כראוי.

מיקסר שלושה ראשים: למיקסר שלושה ראשים יש שלושה ראשי ערבוב המחוברים גם בזווית. יש אחד למעלה ואחד בכל צד, מה שהופך את סוג המיקסר הזה מסוגל לעבוד עם קבוצות גדולות יותר מהמיקסר דו-ראשי מסורתי.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מכירת כלי כסף

בעולם שבו ייצור המוני מאפיל לעתים קרובות על אומנות, מכירת כלי כסף עומדת כאמנות נצחית שכוללת בתוכו שימוש ויופי כאחד . לכלי כסף, עם הערך ...