יום שני, 3 באוקטובר 2022

סיור בשוק מחנה יהודה

אתם מאוד אוהבים לטייל בירושלים, אתם נוסעים לשם המון, כל פעם למקום אחר, פעם לכותל, פעם לשוק מחנה יהודה, פעם למוזיאון ופעם סתם לטייל בעיר. אחרי שנסעתם כל כך הרבה פעמים וטיילתם לבד כל כך הרבה פעמים תנו לי לייעץ לכם לנסות משהו אחר, זווית שונה של טיול. סיור מודרך! ולא סתם סיור מודרך מדובר על סיור בשוק מחנה יהודה.

כן, אותו שוק מחנה יהודה שאתם אוהבים לטייל בו לבד ולהיות עצמאים בשטח... אתם בטח חושבים מה יכולים לחדש לכם? אתם בעצמכם יכולים לעשות לאחרים סיור בשוק, להגיד היכן ימצאו זיתים טעימים והיכן החלה הכי רכה ואוורירית. תתפלאו לשמוע עשרות אנשים כמוכם שאמרו בדיוק אותו הדבר ויצאו אל סיור בשוק מחנה יהודה גילו שהם לא ידעו רבע ממה ששמעו בסיור ונהנו מכל רגע במהלכו.


 

מה כולל סיור בשוק מחנה יהודה?

סיורבשוק מחנה יהודה הוא סיור של צבעים, ריחות, טעמים וסיפורים. המדריך של סיור בשוק מחנה יהודה מספר לכם קודם כל על ההיסטוריה של המקום, כיצד הכל התחיל וכיצד השוק השתנה עם השנים, כמה גדל ומתי בדיוק. לאחר מכן תעברו בסוכנים מיוחדים, כל דוכן מיוחד מסיבה שונה. בדוכן אחד תשמעו על הטריק המיוחד של הכנת האוכל, בדוכן אחר תשמעו כיצד הוא השתנה, גדל והתפתח עם הדורות. בדוכן אחר תוכלו לשמוע סיפורי שוק, על המקרים המיוחדים, המרגשים, העצובים והחשובים שעבר השוק. מדוכן לדוכן תלמדו עוד ועוד ותכירו דוכנים שלא ידעתם שקיימים והיכן הם הסתתרו מכם עד היום.

יציאה אל סיור בשוק מחנה יהודה היא אחת ההחלטות הטובות שבחרתי בטיול האחרון שלי בירושלים, נהניתי מכל רגע ואני מקווה שגם אתם!

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מכירת כלי כסף

בעולם שבו ייצור המוני מאפיל לעתים קרובות על אומנות, מכירת כלי כסף עומדת כאמנות נצחית שכוללת בתוכו שימוש ויופי כאחד . לכלי כסף, עם הערך ...