יום שבת, 25 ביוני 2022

מה ההבדל בין סוגים שונים של פוליש לדירה?

המטרה של פוליש לדירה היא להבריק את הרצפה. עם זאת, יש הבדל בין פוליש שכולל הברקה קריסטלית לבין פוליש וקס ופוליש סילר. אם רוצים לבחור נכון כל סוג של פוליש לדירה, צריך להכיר את ההבדלים מבחינת תכונות ומחירים. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולקבל המלצות על פוליש לדירה מצד לקוחות מרוצים. חוץ מזה, יכול להיות שיהיה מקום להשוות בין ההבדלים גם לפי סוג הריצוף שיש בדירה או בהתאם למגבלות התקציב.

פוליש לדירה שמבוסס על הברקה קריסטלית למשל מחייב החדרה של החומר אל תוך המרצפות עצמן. כאן התוצאה היא רצפה מבריקה שנשארת ככה גם במשך זמן ארוך, אך החיסרון הוא שאי אפשר ליישם את השיטה על מרצפות ישנות. לשם השוואה, גם פוליש וקס וגם פוליש סילר מבוצעים על השכבה החיצונית בלבד – לכן הם מתאימים לסוגים רבים יותר של מרצפות, אבל העמידות שלהם מוגבלת.


 

כמה עולה פוליש לדירה?

ההבדלים בין סוגים שונים של פוליש לדירה משפיעים כמובן גם על המחירים. כיום ישנם פערי מחירים בין פוליש שכולל הברקה קריסטלית, פוליש וקס ופוליש קריסטל. אם רוצים לחסוך בהוצאות ועדיין לא להתפשר על התוצאות של פוליש לדירה בטווח הקצר והארוך, כדאי לדעת את זה מראש.

מלבד סוג השירות עצמו, המחיר הסופי של פוליש לדירה נקבע לפי גודל השטח. בשלב הראשון מודדים את השטח של הרצפה במטר רבוע. בשלב השני מחלקים את המחיר של פוליש לדירה למטר רבוע בגודל השטח ומקבלים תוצאה. בשלב השלישי בודקים האם ניתן לחסוך בהוצאות על פוליש לדירה בשטחים גדולים לעומת קטנים, או כמה יעלה להוסיף שכבת סילר לאיטום מרצפות סופי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מכירת כלי כסף

בעולם שבו ייצור המוני מאפיל לעתים קרובות על אומנות, מכירת כלי כסף עומדת כאמנות נצחית שכוללת בתוכו שימוש ויופי כאחד . לכלי כסף, עם הערך ...