יום שבת, 25 ביוני 2022

האם יש הבדל בין פוליש לרצפה לבית ולמשרד?

שירותי פוליש לרצפה יכולים להתאים למגוון רחב של סוגי אריחים. מלבד סוגים ספציפיים של אריחים עדינים שבהם הפוליש עלול לגרום יותר נזק מאשר תועלת, כמעט כל האריחים יספגו היטב את חומרי ההברקה ואף יעברו שדרוג משמעותי. מנגד, כן יש הבדל משמעותי בין האופן שבו מתאמים שירותי פוליש לרצפה לבית לבין האופן שבו כדאי לעשות את זה במשרד.

ראשית, משרדים הם בדרך כלל גדולים יותר ולכן השטח של פוליש לרצפה מחייב התאמה מבחינת כמות חומרי הניקיון וההברקה. כמובן שצריך לבחון כל מקרה לגופו כי יש גם משרדים קטנים לעומת בתים גדולים עם כמה מפלסים שונים, אבל באופן עקרוני גודל השטח שעליו מבקשים לעשות פוליש לרצפה יכול להיות גורם מכריע.

שנית, יש הבדל גם מבחינת הזמינות של הצוות והנגישות שלו אל הפרויקט. בבתים פרטיים למשל ניתן לבצע פוליש לרצפה בתיאום מול בני המשפחה בלבד, בעוד במשרדים ובתי עסק חייבים להתחשב בשעות קבלת הקהל, בעובדים, בספקים ובקולגות. בשביל לתאם שירות כזה למשרדים, חובה להתייעץ עם חברה מקצועית שמכירה את התחום ובקיאה בו.


 

כמה עולים שירותי פוליש לרצפה?

העניין של התקציב מהווה שיקול מכריע אם בוחרים חברת פוליש לרצפה ורוצים לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת. ראשית, המחיר של שירותי פוליש נקבע לפי מ"ר וככל שהשטח גדול יותר כך המחיר למטר יורד. שנית, יש הבדל בין פוליש לרצפה עם או בלי הברקה קריסטלית, סילר וכן הלאה.

כדי לקבל הצעת מחיר קונקרטית, חשוב מאוד לבדוק מה היא כוללת וכמובן גם מה היא אינה כוללת. לאחר מכן, ניתן לתת עדיפות להצעת המחיר המשתלמת ביותר ביחס לתמורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מכירת כלי כסף

בעולם שבו ייצור המוני מאפיל לעתים קרובות על אומנות, מכירת כלי כסף עומדת כאמנות נצחית שכוללת בתוכו שימוש ויופי כאחד . לכלי כסף, עם הערך ...