יום חמישי, 16 במרץ 2023

תקן ISO 27001

הרבה מאוד חברות גדולות וארגונים עדיין לא מכירים את תקן ISO 27001 . חשוב מאוד כי ההכרה בתקן תעלה וזאת משום הצורך הגדול באבטחת מידע ושמירה על מידע פנימי רגיש הנמצא בחברות השונות. במאמר זה תקבל מידע חשוב על כיצד תקן זה יכול לעזור לך לשפר את אבטחת הסייבר שלך ומה הוא צריך לכלול בתוכו.

כיצד תקן ISO 27001 יכול לעזור לך לשפר את אבטחת הסייבר שלך

תקן ISO 27001 הוא מערכת ניהול אבטחת סייבר מוכרת בינלאומית המסייעת לארגונים לנהל, למדוד ולשפר את אבטחת הסייבר שלהם. התקן מספק שיטות עבודה מומלצות להטמעת מערכת ניהול אבטחת סייבר מלאה. תקן ISO 27001 יכול לעזור לך לשפר את אבטחת הסייבר שלך על ידי מתן הנחיות כיצד לזהות ולנהל סיכונים כמו פרצות נתונים, הדבקות בתוכנות זדוניות וכדומה. הוא גם מספק הנחיות כיצד ליישם בקרות כדי למנוע סיכונים אלה להתרחש מלכתחילה . תקן ISO 27001 מספק קו בסיס להערכת צרכי אבטחת הסייבר של הארגון שלך על מנת לבנות רשת מאובטחת ואמינה. התקן הוא כלי ניהול אבטחת סייבר מוכר בינלאומי לשימוש לעסקים, והוא מותאם לתקנים גלובליים רבים אחרים.

מה צריך לכלול תקן ISO 27001

תקן ISO 27001 הוא תקן מערכת ניהול המשמש ארגונים להקמה ותחזוקה של מערכת ניהול אבטחת מידע. הוא פותח כדי לעזור לארגונים לעמוד בדרישות החוקיות, הרגולטוריות והעסקיות שלהם לאבטחת מידע. התקן הוא תוצאה של ההכרה וההכרה הגוברת של התחום בחשיבות אבטחת המידע, במטרה לשפר את הבקרה הפנימית על אבטחת המידע. התקן הוכרז לראשונה בפומבי ב-1 בינואר 2011 על ידי ארגון התקנים הבינלאומי. תקן ISO 27001 כולל את הדברים הבאים:

·        מדיניות אבטחה

·        הערכת סיכונים ותוכנית לניהול סיכונים

·        ערכת סיווג מידע

כאשר ברשותך נמצא תקן ISO 27001 תוכל להיות בראש שקט יותר ולדעת כי העסק שלך מתנהל בצורה בטוחה וכי אתה שומר על לקוחותייך בצורה הטובה ביותר.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מכירת כלי כסף

בעולם שבו ייצור המוני מאפיל לעתים קרובות על אומנות, מכירת כלי כסף עומדת כאמנות נצחית שכוללת בתוכו שימוש ויופי כאחד . לכלי כסף, עם הערך ...