יום שבת, 25 ביוני 2022

מה אפשר לעשות עם שולחן נפתח ואיפה כדאי לשים אותו?

בחירה נכונה של שולחן נפתח מחייבת התאמה שלו למאפיינים של חלל הפנים בבית. אפשרות אחת למשל היא לשים שולחן נפתח בפינת אוכל, כדי לקצר את משך הזמן שעובר במהלך הגשת הארוחות או הסעודות המשפחתיות. אפשרות אחרת היא לשלב שולחן נפתח דווקא בסלון, כמו למשל על מנת לנצל אותו אחרת כאשר הוא פתוח לעומת סגור.

הדבר החשוב ביותר הוא לבחון את המאפיינים השונים של שולחן נפתח גם ביחס לתוצאות שאותן רוצים להשיג. לא מספיק למשל להסתכל על המפרט הטכני המלא המתואר על ידי היצרן כדי להבין באיזה חומרי גלם השתמשו כדי לבנות שולחן נפתח, כי צריך לבדוק מה המידות שלו כאשר הוא פתוח לעומת סגור ולכמה אנשים הוא מתאים באירוח קבוצות או משפחה.


 

דבר נוסף הוא לבחון את היתרונות של שולחן נפתח מבחינה דקורטיבית: עד כמה סגנון העיצוב מתכתב עם האלמנטים הקיימים, האם הוא עולה בקנה אחד עם הטעם האישי שלנו ומה חושבים עליו בעלי מקצוע.

כמה עולה שולחן נפתח?

שיקול אחר ולא פחות חשוב לגבי המאפיינים השונים והמיוחדים של שולחן נפתח יכול להיות כלכלי. כאן המטרה היא לחסוך בהוצאות, אבל לא באופן שיבוא על חשבון מספר מקומות הישיבה. מעבר לכך, יש מקום להשוות בין השולחנות גם לפי המחיר שלהם בקטלוג וגם לפי עלויות נוספות – משלוח, הרכבה, הארכת תקופת אחריות וכן הלאה.

בסופו של דבר, שולחן נפתח מתאים למקומות שונים ולכן הוא רהיט מומלץ ובעל ערך מוסף. כדי לנצל את היתרונות השונים של השולחן, כל שנדרש הוא להשקיע קצת זמן בהשוואה בין הדגמים ובקביעת סדר עדיפויות שעולה בקנה אחד עם התקציב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מכירת כלי כסף

בעולם שבו ייצור המוני מאפיל לעתים קרובות על אומנות, מכירת כלי כסף עומדת כאמנות נצחית שכוללת בתוכו שימוש ויופי כאחד . לכלי כסף, עם הערך ...