יום שבת, 25 ביוני 2022

החשיבות של שירות מענה אנושי

היכרות עם המאפיינים השונים של שירות מענה אנושי עוזרת להבין מה היתרונות הגדולים שלו לעומת האלטרנטיבות הקיימות. כך למשל הדגש צריך להיות על השוואה בין שירות של מענה אנושי לבין מענה ממוחשב. אבל בעוד מענה ממוחשב הוא אוטומטי, מענה אנושי דורש גיוס של כוח אדם והכשרה שלו. לכן ההשלכות והחוויה של הלקוחות שונה לגמרי בין שירות מענה אנושי לבין מענה ממוחשב וזה גם מה שמשפיע על העסק.

מבחינת בעלי עסקים קטנים או גדולים, שירות מענה אנושי חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות. עוד לפני שנכנסים אל עובי הקורה ומנסים להבין מה ההשלכות הכלכליות מבחינת תפעול של שירות מענה אנושי לעומת שירות מענה אוטומטי וממוחשב, צריך לזכור איך הלקוחות מסתכלים על זה. 


 

למה לקוחות מעדיפים שירות מענה אנושי?

לקוחות מעדיפים שירות מענה אנושי כי כך הם מרגישים שמתייחסים אליהם ברצינות. כאשר לקוח יוצר קשר טלפוני עם בית עסק ורוצה לקבל עוד פרטים או מידע, הוא מצפה שבצד השני יהיו מי שייתנו לו תשובות אמינות. במקרים כאלה, לקוח עלול להתאכזב אם התשובה שהוא יקבל תהיה אוטומטית או ממוחשבת ולא מבן אדם אמיתי.

חוץ מזה, לקוחות מעדיפים שירות מענה אנושי כי זה יותר אפקטיבי. מלבד התחושה שמתייחסים ברצינות לכל לקוח ולקוח, הם מעדיפים מענה אנושי על מנת להעלות שאלות שאולי הם לא חשבו עליהן מראש. תוך כדי השיחה עם שירות מענה אנושי ניתן ללבן מחלוקות שונות ואפשר להגיע למסקנות לגבי טיב המוצר או השירות.

במילים אחרות, שירות מענה אנושי הוא כלי שיווקי לכל דבר ועניין. החשיבות שלו עבור בעלי עסקים ברורה כי היא עוזרת לשימור לקוחות, הגדלת מכירות ורווחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מכירת כלי כסף

בעולם שבו ייצור המוני מאפיל לעתים קרובות על אומנות, מכירת כלי כסף עומדת כאמנות נצחית שכוללת בתוכו שימוש ויופי כאחד . לכלי כסף, עם הערך ...